Pole Bicycles Voima on luonut melkein kokonaan oman sähköpyöräkategoriansa tarjoamalla joustomatkaa peräti 190 millimetriä molemmissa päissä! Anteliaista joustomatkalukemista huolimatta, pyörä on suunniteltu yleiskäyttöön ja on kotonaan alamäki- ja bike park -ajon lisäksi myös trailiajossa.
Riippumatta siitä, että miten paljon joustomatkaa on käytössä, joka millimetristä halutaan ottaa kaikki potentiaali irti. Tässä tapauksessa vastaukset ovat yksiselitteiset: EXT E-Storia -takaiskari ja Zeb-keulan varustaminen Vorsprung Suspension Secus -negatiivijousella.
Kokoonpanon kruunaavat DMR Bikes -komponentit, jotka toimittavat kaikkien kontaktipisteiden virkaa.
Runko: Pole Bicycles Voima, K2-koko
Ohjainlaakeri: Wolf Tooth Components Premium
Keula: RS Zeb Utilmate 190 mm, Vorsprung Suspension Secus
Takaiskari: EXT E-Storia, 250×75 mm
Tanko: Renthal Fatbar Carbon
Stemmi: RF Turbine, 50 mm
Gripit: DMR Deathgrip, musta, paksu, anodized gold -lukkorenkaat
Kiekot: Novatec M30 29 Carbon
Kammet: E13
Moottori: Bosch
Polkimet: DMR Vault
Vaihdevipu: Shimano XTR
Pakka: Shimano XT, 11-46 T
Takavaihtaja: Shimano SLX
Jarrut: Formula Cura
Jarrulevyt: Formula
Renkaat: Continental Der Kaiser Projekt
Insertit: Meganorris
Dropper-tolppa: Bikeyoke Revive 185 mm, 34,9 mm halkaisija
Dropper-vipu: Crank Bros
Penkki: DMR OiOi, black camo -väri
E-Storia + Secus = Lyömätön pari!
EXT:n erityisesti sähköpyöräkäyttöön suunniteltu E-Storia -iskari käyttää edistyneintä tekniikkaa, mitä markkinoilta löytyy. Sern tarjoaamiin kokohokohtiin lukeutuvat muun muassa:
- Uusi vaimennin tarjoaa entistä laajemman säätöalueen.
- Normaalien vaimennussäätöjen lisäksi säädettävä HBC-pohjauskontrolli ja LOK 2.0 -keinuvipu.
- Äärimmäisen kestävä rakenne, kiitos teräksisisen männänvarren.
- Erittäin matalakitka kromatun männänvarren ja IFP:n korvaavan rakkorakenteen ansiosta.
- Custom tune kuskin painon ja pyörän mukaan.
- Jousivakiot aina 800 lbs/in asti!
Tutustu E-Storiaan tästä ja tilaa omasi!
Keulaosastolla Zebin tarjoamaa 190 millimetriä maustettiin Vorsprung Suspension Secus -ilmajousella. Alajalan päätyyn kiinnitettävä lisäsäiliö on kaikessa yksinkertaisuudessaan nerokas ja tuo tuntuvan eron keulan toimintaan, jonka huomaa jo takuuvarmasti parkkipaikalla pumpatessa!
Secus suurentaa jousen negatiivipuolen tilavuutta merkittävästi, joka kääntyy paremmaksi alkuherkkyydeksi. Joustomatkan lopussa Secuksen sisällä oleva kelluva IFP-mäntä suurentaa keulan alajalkojen tilavuutta, mikä vähentää alajalkojen sisäisen paineen noususta johtuvaa progressiota. Tämä tarkoittaa, että progressio ja jousivakion käytös ovat entistä paremmin säädettävissä, niin kevyille kuin painaville kuskeille.
- Huomattava parannus alkuherkkyyteen ja keskialueen kantavuuteen!
- Hallittu ja paremmin säädettävä progressio. Secuksen kanssa pystyy käyttämään volyymispacereita normaaliin tapaan.
- ”Kierrejousen toiminta, ilmajousen säädettävyys!” Secus täyttää tämän lupauksen niin lähelle kuin on mahdollista.
Tutustu Secukseen tuotesivulla!