Kuvaus
Braking on italialainen jarruvalmistaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus moottoripyöräjarrujen valmistamisesta – mikä on siirretty nyt IN.CA.S-malliin. Brakingin jarrut ovat valmistettu alusta loppuun Italiassa ja loppuun asti hiottu 2-mäntäinen systeemi tarjoaa tehoa vaikka e-bike -käyttöön asti!
Mikä KIT 3 mm?
KIT 3 mm -malli on erityisesti sähköpyörien vaatimuksia varten kehitetty malli, joka käyttää takana 3 mm vahvaa jarrulevyä entistä paremman jarrutehon tarjoamiseksi. Suurempi levyn paksuus edistää lämmön sitomista, ehkäisee ylikumeenemista ja tekee samalla myös vahvemman jarrulevyn rakenteen.
Huom! 3 mm jarrulevy on vain takana. Valmistaja ei suosittele tai näe tarpeelliseksi paksumman jarrulevyn käyttöä edessä. Takajarrulevy sisältyy hintaan 203 mm halkaisijassa.
- Myydään pareittain.
- Jatkokehitetty 2.0-malli!
- 3 mm paksu 203 mm takajarrulevy ja tarvittava jarruadapteri sisältyvät hintaan.
- Takomalla ja CNC-jyrsimellä valmistetut kahvat ja sylinterit.
- 26 mm jarrumännät.
- Kevlar-metallipunosletkut.
- Uusittujen letkujen halkaisija on vain 5 mm, mikä tekee niistä yhteensopivan useimpien sisäisten jarruletkunvientien kanssa.
- Jarruletkujen pituus: edessä 95 cm, takana 180 cm. Lyhentäminen onnistuu kotimekaanikolta ja ilman uusien liittimien ostoa!
- Jarrunesteenä DOT4.
- Yhteensopivat jarrupalat Avid Elixir -jarrujen kanssa.
Pakkaussisältö
Pakkaus sisältää etu- ja takajarrun, kevlar-vahvisteiset metallipunosletkut ja jarrulevyt omalla valinnalla, joko normaalina tai KIT3MM-optiolla.
Normaalioptio
Molemmat jarrulevyt ovat standardivahvuiset Jarrulevyn koko valitsee etujarrulevyn. Takajarrulevyn koko oletusarvoisesti 203 mm. Jos haluat pienemmän 180 mm jarrulevyn taakse, mainitse tästä erikseen tilauksen yhteydessä tai ota yhteyttä sähköpostilla etukäteen.
KIT3MM-optio
3 mm vahva takajarrulevy ja KIT3MM-kokoonpano. Valitse etujarrulevyn koko 203 ja 220 mm vaihtehdoista.
Lisää luettavaa
Lue lisää Bike Rumorin artikkelista alla!
https://bikerumor.com/2020/05/11/spotted-prototype-braking-incas-brakes-shed-grams-boost-power-for-all-mountain-bikes/
Lue myös Aston MTB -arvostelu InCas 2.0 -jarruista!
”Overall these are a really, really good set of brakes that I would happily continue to use for any kind of DH/Enduro/eMTB situation.”
– Paul Aston